FAQ
Hvordan kan jeg kontakte Larsen København?
Du kan sende os en e-mail på support@larsen-kobenhavn.dk, hvor vores kundeserviceteam med glæde hjælper dig med alt, hvad du har brug for!
Sender I til hele verden?
Ja.
Hvor befinder produkterne sig, og hvor sendes de fra?
Nogle af vores produkter er placeret og sendes fra Danmark, mens andre sendes fra Kina. Hvilket lager vi sender fra, afhænger af lagerbeholdning og efterspørgsel. For fuld gennemsigtighed er vores produkter ikke fremstillet i Danmark, men generelt i Kina – hvilket sikrer, at du får de bedste produkter til de bedst mulige priser.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle større betalingsmetoder, herunder betalingskort, PayPal, Google Pay, Apple Pay og andre metoder, der er angivet på vores produktsider.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Da vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om ændringer eller annullering inden for 15 minutter efter bestilling. Efter denne tidsramme behandles ordrer automatisk i vores system, og anmodninger efter dette tidspunkt vil blive afvist. Når du har modtaget din ordre, kan den returneres for fuld refusion.
Er leveringen gratis?
Ja, alle ordrer leveres med hurtig og gratis fragt.
Hvornår bliver min ordre behandlet?
Alle ordrer håndteres og afsendes fra vores lager. Bemærk, at der kan være ekstra behandlingstid i ferier og udsalgsperioder. Vi behandler ordrer mellem mandag og fredag. Ordrer behandles inden for 1–2 hverdage fra bestillingsdatoen og afsendes dagen efter behandlingen. Bemærk, at vi ikke sender pakker i weekender.
Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?
Vi tilstræber levering inden for 7–12 hverdage (mandag til fredag).
Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til fuld refusion.
Vil jeg blive opkrævet told og afgifter?
De priser, der vises på vores hjemmeside, er skattefrie i danske kroner (DKK), hvilket betyder, at du muligvis skal betale told og afgifter, når du modtager din ordre. Importskatter, afgifter og relaterede toldgebyrer kan blive opkrævet, når din ordre ankommer til sin endelige destination, som bestemmes af dit lokale toldkontor. Betaling af disse afgifter er dit ansvar og dækkes ikke af os. Vi er heller ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldvæsenet i dit land. Kontakt dit lokale toldkontor for yderligere oplysninger om afgifter.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Kontakt os venligst på support@larsen-kobenhavn.dk.
Hvad hvis de varer, jeg har modtaget, er defekte, forkerte eller beskadigede?
Kontakt os, hvis du har modtaget en forkert, manglende eller defekt vare. Medsend venligst dit ordrenummer, billeder af varen/varerne og relevante oplysninger, når du modtager pakken. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.
Hvornår modtager jeg min refusion?
Alle tilbagebetalinger bliver krediteret til den oprindelige betalingsmetode. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, bliver tilbagebetalingen sendt til den kortudstedende bank inden for 7–10 hverdage efter, vi har modtaget den returnerede vare eller din annulleringsanmodning. Kontakt venligst din bank, hvis du har spørgsmål om, hvornår kreditten bliver indsat på din konto.
Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, kan du gøre følgende:
-
Kontakt din bank eller dit kreditkortselskab – det kan tage lidt tid, før tilbagebetalingen bliver bogført på din konto.
Hvad hvis min ordre er forsinket?
Hvis du undrer dig over, hvor din ordre er, kan du først læse vores side "Forsendelsesoplysninger" for yderligere information og derefter tjekke din forsendelsesbekræftelse, som ofte kan ende i din spam- eller reklameindbakke. Hvis du stadig ikke kan spore din ordre, bedes du kontakte os via kontaktsiden.






